Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Journal your Days by Aliki Cavras - March

Καλημέρα!

Αυτόν τον μήνα το moodboard στο ScrapsnPieces το έφτιαξα εγώ οπότε με αυτό ' επαιξα' και εγώ στο journal μου. Δεν θέλω να σας ζαλίσω πάλι με την φλυαρία μου και τις φιλοσοφίες μου, αλλά όσο δεν το ξεχνάμε αυτό, ότι τα μικρά είναι αυτά που κάνουν την ζωή μας τόσο πραγματικά όμορφη, τόσο ευτυχισμένοι και ήρεμοι είμαστε. Καθόλου εύκολο τις περισσότερες φορές, θα μου πείτε, και έχετε απόλυτο δίκιο! Αλλά και μόνο η προσπάθεια να το κάνουμε τρόπο ζωής είναι πολύ σημαντική!
Το δισέλιδο μου λοιπόν, με μία φωτογραφία που κατάφερα να πάρω ενώ ο Άγγελος δεν ήθελε γιατί ντρεπόταν...







Όπως σας έχω γράψει και άλλες φορές το σημαντικό είναι να βρείτε τον τρόπο να εκφραστείτε, είτε γιατί το έχετε ανάγκη, είτε γιατί το θέλετε για να μείνουν όλα αυτά για τα παιδιά σας αργότερα. Εγώ το κάνω γιατί το έχω ανάγκη τις περισσότερες φορές, αλλά με ευχαριστεί πολύ η σκέψη ότι αργότερα τα παιδιά μου θα έχουν κάτι να διαβάσουν από εμένα...
Αυτά λοιπόν και για αυτόν τον μήνα! Τα λέμε πάλι!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου